Nieuwe huisstijl DeJongEV zit weer als gegoten

DeJong

Samen komen we verder, dat was ongeveer het motto toen ik in 1995 voor mezelf begon. Op de voorkant van mijn businessplan stond: ‘DeJong&Verder [werktitel]’. Ik kon echt niks anders verzinnen. Ik bedenk nog wel iets anders als het eenmaal zover is, dacht ik. Maar, end of story: die naam werd het en is het … Lees meer

Nieuw blog over energieneutraal wonen: Woont lekker

DeJong

Op 1 januari 2015 ben ik gestart met een blog over energieneutraal wonen: Woontlekker. Met dit blog wil ik woningeigenaren nieuwsgierig maken naar hoe je een energiezuinig huis realiseert en wat dat oplevert.Waarom en hoezo Woontlekker?Zo lang ik werk ben ik betrokken bij communicatie over bouwen en wonen. Een paar jaar terug kwam ik in … Lees meer

Maak van je persbericht het startpunt van extra zichtbaarheid

Media

Offline én online heb je enorme kansen om zichtbaar te zijn via free publicity, je nieuws te verspreiden en aan je naamsbekendheid te bouwen. Een persbericht is daarvoor een prima middel. Vooral dankzij internet kun je naast verzending aan journalisten nog veel meer met het nieuws in je persbericht doen. Het 5W-format van het persbericht … Lees meer

Maak content met bereik en impact met de contentroutekaart

Marketing

Content tot 10x gebruiken, een onderwerp pitchen bij de media, 1 maand content plannen in 30 minuten. Het zijn onderwerpen waarop ál mijn gesprekspartners ‘aansloegen’ toen ik ze over de training contentmarketing vertelde die ik wou opzetten. Het resultaat? In een maand tijd had ik meer dan 10 deelnemers die willen leren hoe je met mijn … Lees meer

Lek museum Calatrava en pleidooi van Jan Terlouw

Marketing

Kwaliteit is in het leven niet vanzelfsprekend en duurzaamheid ook niet. Over het lekke museum van Calatrava en de duurzame focus van Jan Terlouw. Ik grijp ze aan om met behulp van storytelling de aandacht te vestigen op de noodzaak van duurzaamheid in de wereld.  Drup, drup, drup. Terwijl ik met mijn dochter in het Museu de … Lees meer

Jubileum DeJong&Verder: 21 jaar jong

DeJong

Hè hè, ik heb het gehaald! In ons land ben je met 18 meerderjarig en met 21 onafhankelijk. September 1995 zag DeJong&Verder het levenslicht. 21 jaar geleden! Al ruim 2 decennia zorgt DeJongEV voor onmisbare vitamines. Om te bouwen aan merken, kennis te delen en relaties te leggen. Voor een stem en gezicht in de markt. … Lees meer

Issues veroorzaken non-stop honger online

Media

De enorme opmars van online platforms is een geweldige kans zichtbaar te worden bij je doelgroepen. Als je je opinie over issues deelt in de media, staan redacties voor je in de rij. En kun je online duizenden views behalen. Issues veroorzaken non-stop honger online. In een vorige blog schreef ik dat content met een vleugje … Lees meer