Schrijf en deel kennis die klopt en logisch is

Marketing

 “Als u een huis of bedrijfspand heeft gekocht zult u te maken krijgen met gas, water en licht oftewel met energie.“ Zo begint een blog op een site over vastgoed en interieur. Hoe open kan de deur zijn? Hier heeft iemand zitten SEO-zweten om voldoende zoekwoorden in H1, H2 en H3-koppen en bodytekst te stoppen. … Lees meer

6 tips om in de media te scoren met je beursdeelname

Media

Beursdeelname geeft drie keer kansen voor publiciteit: vooraf, tijdens en na de beurs. Niet iedereen realiseert zich dat. Vooraf kun je een persbericht uitsturen over je deelname en het nieuws dat je presenteert. Tijdens de beurs kun je journalisten ontvangen op je stand en ze informeren via de persmap in de perskamer. En na de … Lees meer

Nieuw blog over energieneutraal wonen: Woont lekker

DeJong

Op 1 januari 2015 ben ik gestart met een blog over energieneutraal wonen: Woontlekker. Met dit blog wil ik woningeigenaren nieuwsgierig maken naar hoe je een energiezuinig huis realiseert en wat dat oplevert. Waarom en hoezo Woontlekker? Zo lang ik werk ben ik betrokken bij communicatie over bouwen en wonen. Een paar jaar terug kwam … Lees meer