Home » Consumentenblog WoontLekker

Consumentenblog energiezuinig wonen

Consumentenblog Woontlekker is een onafhankelijke blog over energiezuinig wonen. Ik ben er mee gestart in 2015 omdat ik particulieren wil inspireren met waardevolle en praktische informatie over verduurzamen, neutraal geschreven. Sinds de start bouwt Woontlekker gestaag bereik op.
Wil je weten wie er achter zit? Op de pagina Saskia de Jong lees je meer over mij en mijn ambities.

Woontlekker is een geweldige case hoe je met contentmarketing een doelgroep aanspreekt, aan je bindt en in beweging brengt. Ik ben er trots op.

Woontlekker beurs standteam

Kennis uit de b2b informatief en praktisch vertaald voor de b2c

In de zakelijke markt wordt enorm veel kennis over energiezuinig wonen en verduurzaming rondgepompt. Informatie die ook nuttig voor de consument kan zijn, mits goed vertaald. Daar vind ik mijn inspiratie.

Er is dagelijks een berg aan informatie. Consumentenblog Woontlekker signaleert en analyseert, ontsluit in begrijpelijke taal en toont praktijkvoorbeelden: wat je kunt doen, hoe je het doet en wat het oplevert.

blank

Consumentenblog Woontlekker

Met maandelijks meer dan 4.000 bezoekers op de website, ruim 1.500 weergaven op het YouTube-kanaal, een stijgend aantal downloads van informatiemateriaal en een snelgroeiende nieuwsbrief-community, lukt het Woontlekker goed om mensen te inspireren en informeren. Hier kun je dit blog lezen.

Betrouwbare en neutrale content

Voor Woontlekker maak ik gebruik van de kennis en ervaring van diverse duurzame mkb-bouwondernemers. Bijvoorbeeld voor nieuwe ideeën over content en voor het toetsen van (technische) informatie. Zo creëren we betrouwbare en neutrale content.