Creëer free publicity over je beursdeelname
Creëer free publicity
Creëer free publicity over je beursdeelname.Solo podcast over hoe je de kansen van free publicity kunt benutten tijdens beursdeelname. Journalisten zijn voor beurzen en evenementen een interessante intermediair om jouw klanten te bereiken. Ze komen er graag naar toe want hun publiek is erin geïnteresseerd. Als je journalisten als doelgroep ziet kan je dat veel opleveren. Bijvoorbeeld dat je vaker in de redactionele kolommen staat en gevraagd wordt om ideeën.
Creëer free publicity over je beursdeelname
Deze podcast gaat over hoe je media en journalisten inventariseert, een mediaplan maakt, dat een beurs of evenement een uitgelezen kans is persoonlijke contacten met journalisten te leggen en hoe je dat dan doet. Dat samenwerken met de beursorganisatie een win-win situatie is als je actief bijdraagt aan de content op de beurssite en het eventplatform en over spin off mogelijkheden door informatie breder en langduriger bruikbaar te maken, ook na het evenement. En je krijgt vier praktijkvoorbeelden.
In 20 minuten praat ik je bij dat deelname aan een beurs niet alleen een aantrekkelijke kans is om je producten en diensten onder de aandacht te brengen, maar ook om een sterke band op te bouwen met media.
Beluister deze aflevering:
Host
Saskia de Jong
Over SPREX
SPREX is de podcast waarin ik praat met experts over impact. Mensen met járen ervaring of young professionals die elke dag het beste geven om zichzelf en de wereld te verbeteren. SPREX zoekt naar het detailverhaal, dat ene punt, de ultieme tip. Verwacht verrassende gesprekken over ondernemen, groeien en marketing, met concrete ideeën en inzichten om zelf impact te maken. Ik deel in de podcast ook mijn mening, advies en tips. Tijdens de gesprekken en in solo-afleveringen. Ook te beluisteren bij Spotify en Apple.
Saskia de Jong – marketeer en mediamaker
Een rode draad in mijn loopbaan is de worsteling in technische markten hoe je je waarde het best naar de markt krijgt. Hoewel ik geen techneut ben, kan ik snel tot de kern doordringen. Ik heb zoveel ervaring met marketing en communicatie in de techniek dat ik snel snap wat de essentie is. Bedrijven en organisaties schakelen mij in omdat ik ze help met een helder en overtuigend verhaal. Met mijn hulp worden zij geziene experts in hun vakgebied, waar niemand omheen kan.