Creëer free publicity over je beursdeelname [podcast]

Home » SPREX podcast » Creëer free publicity over je beursdeelname [podcast]

#31 SPREX aflevering met Saskia de Jong

24 januari 2024

Host

Saskia de Jong

Over deze aflevering

Solo podcast over hoe je de kansen van free publicity kunt benutten tijdens beursdeelname. Journalisten zijn voor beurzen en evenementen een interessante intermediair om jouw klanten te bereiken. Ze komen er graag naar toe want hun publiek is erin geïnteresseerd. Als je journalisten als doelgroep ziet kan je dat veel opleveren. Bijvoorbeeld dat je vaker in de redactionele kolommen staat en gevraagd wordt om ideeën.

Deze podcast gaat over hoe je media en journalisten inventariseert, een mediaplan maakt, dat een beurs of evenement een uitgelezen kans is persoonlijke contacten met journalisten te leggen en hoe je dat dan doet. Dat samenwerken met de beursorganisatie een win-win situatie is als je actief bijdraagt aan de content op de beurssite en het eventplatform en over spin off mogelijkheden door informatie breder en langduriger bruikbaar te maken, ook na het evenement. En je krijgt vier praktijkvoorbeelden.

In 20 minuten praat ik je bij dat deelname aan een beurs niet alleen een aantrekkelijke kans is om je producten en diensten onder de aandacht te brengen, maar ook om een sterke band op te bouwen met media.

Over SPREX

SPREX is de podcast waarin ik praat met experts over impact. Mensen met járen ervaring of young professionals die elke dag het beste geven om zichzelf en de wereld te verbeteren. SPREX zoekt naar het detailverhaal, dat ene punt, de ultieme tip. Verwacht verrassende gesprekken over ondernemen, groeien en marketing, met concrete ideeën en inzichten om zelf impact te maken. Ik deel in de podcast ook mijn mening, advies en tips. Tijdens de gesprekken en in solo-afleveringen. Ook te beluisteren bij Spotify, Apple en Google.

SPREX free publicity beursdeelname

Beluister deze aflevering:

Vergelijkbare berichten