Eenvoudige tools geven grip op je content

Deze aflevering van de SPREX podcast gaat over eenvoudige tools in Excel waarmee je grip krijgt op je contentmarketing. Schema’s die je zelf maakt en pen en papier zijn je basis voor succes met blogs, artikelen, je website, je nieuwsbrief enzovoort. De basis is namelijk eenvoudig, en dat is fijn, want het leven is al ingewikkeld genoeg.

Grip op je content met eenvoudige tools

Dit is deel 2 in de serie van 2 SPREX solo-afleveringen over contentmarketing. Het eerste deel gaat over focus. Grip met eenvoudige tools klinkt ingewikkelder dan het is. Het is eigenlijk vrij simpel. Je hoeft er ook niks voor aan te schaffen, en ze kosten niks. Je maakt ze zelf. Ik licht in deze aflevering 4 excelschema’s toe: ideeënlijst, projectplanning, content overzicht en de contentkalender.

En aan het eind heb ik een aanbod voor je: korting op je deelname aan de Contentklas, dus ga vooral luisteren!

Beluister deze aflevering:

Host

Saskia de Jong

Over deze aflevering

Met eenvoudige tools in excel krijg je grip op je content. Schema’s die je zelf maakt en pen en vellen papier zijn je basis voor succes met contentmarketing.


Over SPREX

SPREX is de podcast waarin ik praat met experts over impact. Mensen met járen ervaring of young professionals die elke dag het beste geven om zichzelf en de wereld te verbeteren. SPREX zoekt naar het detailverhaal, dat ene punt, de ultieme tip. Verwacht verrassende gesprekken over ondernemen, groeien en marketing, met concrete ideeën en inzichten om zelf impact te maken. Ik deel in de podcast ook mijn mening, advies en tips. Tijdens de gesprekken en in solo-afleveringen. Ook te beluisteren bij Spotify en Apple.

Saskia de Jong

Saskia de Jong – marketeer en mediamaker

Een rode draad in mijn loopbaan is de worsteling in technische markten hoe je je waarde het best naar de markt krijgt. Hoewel ik geen techneut ben, kan ik snel tot de kern doordringen. Ik heb zoveel ervaring met marketing en communicatie in de techniek dat ik snel snap wat de essentie is. Bedrijven en organisaties schakelen mij in omdat ik ze help met een helder en overtuigend verhaal. Met mijn hulp worden zij geziene experts in hun vakgebied, waar niemand omheen kan.

Vergelijkbare berichten