Focus en structuur
Je hebt focus en structuur in de aanpak van je content nodig, anders wordt succes wel heel lastig te behalen. En daar gaat deze solo-aflevering van de SPREX podcast over. Want hoe doe je content, in de drukte van vandaag? Er verandert nogal wat in de wereld, de maatschappij en het zakendoen. Het zijn allemaal ontwikkelingen die ook relevant zijn voor marketing en communicatie. Ze geven je kennis die je inhoudelijk voor jouw contentmarketing kunt gebruiken.
Content marketing: focus en structuur
Dit is deel 1 in de serie van 2 SPREX solo-afleveringen over contentmarketing. Ik leg hierin ook uit hoe een praktisch model je helpt met structuur in jouw contentmarketing, waarmee je impact in je markt opbouwt en je business een boost geeft.
Beluister deze aflevering:
Host
Saskia de Jong
Over deze aflevering
Met focus en structuur heeft je content meer impact. Met een praktisch model bouw je impact in je markt op en geef je je business een boost.
Over SPREX
SPREX is de podcast waarin ik praat met experts over impact. Mensen met járen ervaring of young professionals die elke dag het beste geven om zichzelf en de wereld te verbeteren. SPREX zoekt naar het detailverhaal, dat ene punt, de ultieme tip. Verwacht verrassende gesprekken over ondernemen, groeien en marketing, met concrete ideeën en inzichten om zelf impact te maken. Ik deel in de podcast ook mijn mening, advies en tips. Tijdens de gesprekken en in solo-afleveringen. Ook te beluisteren bij Spotify en Apple.
Saskia de Jong – marketeer en mediamaker
Een rode draad in mijn loopbaan is de worsteling in technische markten hoe je je waarde het best naar de markt krijgt. Hoewel ik geen techneut ben, kan ik snel tot de kern doordringen. Ik heb zoveel ervaring met marketing en communicatie in de techniek dat ik snel snap wat de essentie is. Bedrijven en organisaties schakelen mij in omdat ik ze help met een helder en overtuigend verhaal. Met mijn hulp worden zij geziene experts in hun vakgebied, waar niemand omheen kan.