In jezelf investeren: wat kun je doen om jezelf te verbeteren en verder te komen? En dan zo dat anderen hier iets aan hebben?
Niet doorjakkeren
Wat je altijd al doet en wat je sowieso al moet doen, dat maakt geen extra indruk. Ergens impact mee maken vraagt om kennis en inzicht vooraf, maar ook constante aandacht en onderhoud.
De sleutel hierin is jezelf continu af te vragen wat je kunt doen om jezelf te verbeteren om zelf verder te komen. Zodanig dat je klanten, de maatschappij, en het liefst de wereld, er ook wat aan hebben. Je hebt meer impact als je investeert in jezelf.
Investeren in jezelf
Advies van mij: blijf niet doorjakkeren en doorakkeren, maar kom op adem! Neem tijd en ruimte. Waar ben je mee bezig, wat geeft voldoening en wat niet? Je maakt impact als je je talent en energie op de juiste manier kunt inzetten. Durf te kiezen, durf nieuwe paden in te slaan.
Luister naar deze bijzondere aflevering waarin ik vertel over haar rouwproces dat ruimte gaf om te ijken en te investeren in zichzelf.
Beluister deze aflevering over in jezelf investeren:
Host
Saskia de Jong
Over deze aflevering
Wat je altijd al doet en moet doen maakt geen extra indruk op je klanten. Je kunt meer impact maken door te ijken en in jezelf te investeren.
Over SPREX
SPREX is de podcast waarin ik praat met experts over impact. Mensen met járen ervaring of young professionals die elke dag het beste geven om zichzelf en de wereld te verbeteren. SPREX zoekt naar het detailverhaal, dat ene punt, de ultieme tip. Verwacht verrassende gesprekken over ondernemen, groeien en marketing, met concrete ideeën en inzichten om zelf impact te maken. Ik deel in de podcast ook mijn mening, advies en tips. Tijdens de gesprekken en in solo-afleveringen. Ook te beluisteren bij Spotify en Apple.
Saskia de Jong – marketeer en mediamaker
Een rode draad in mijn loopbaan is de worsteling in technische markten hoe je je waarde het best naar de markt krijgt. Hoewel ik geen techneut ben, kan ik snel tot de kern doordringen. Ik heb zoveel ervaring met marketing en communicatie in de techniek dat ik snel snap wat de essentie is. Bedrijven en organisaties schakelen mij in omdat ik ze help met een helder en overtuigend verhaal. Met mijn hulp worden zij geziene experts in hun vakgebied, waar niemand omheen kan.