Invloed met je nieuwsbrief [podcast]
Invloed met je nieuwsbrief
We worden overspoeld met informatie. Waarom tóch die nieuwsbrief? Daarover vertelt Judith de Vries in deze aflevering van de SPREX podcast. Hoe maak je impact met een nieuwsbrief als je het nog niet of weinig doet en moeite hebt met schrijven? Of niet weet waar het nú weer over moet gaan? Judith de Vries helpt dienstverleners met hun marketing en is door de mailingtools Mailchimp en Mailerlite erkend als email expert. Ze helpt haar klanten daarmee op weg en helpt ze uit de brand als de boel niet loopt. Judith is een vrouw met veel praktische kennis over marketing én met een uitgesproken mening. Je kunt haar hier vinden op LinkedIn.
Niet een grote mailinglijst opbouwen, maar een geëngageerde lijst waar mensen op staan die geïnteresseerd zijn. Het hoeven er niet veel te zijn, maar als ze wel de potentie hebben, dan kunnen die mensen op enig moment klant worden.
Invloed met je nieuwsbrief: een helder advies
Het is een verademing om naar Judith te luisteren over email strategie, nieuwsbrieven en andere marketingzaken. Haar woorden zijn eenvoudig maar doeltreffend, en haar aanpak en advies is helder zodat je snel kunt ontdekken wat jij er zelf mee kunt én hoe je dat aanpakt. Een verademing vergeleken met het marketingjargon wat je doorgaans om de oren krijgt geslingerd. Herken je dat? Luisteren dus!
Beluister deze aflevering met Judith de Vries:
Host & Expert
Saskia de Jong
Judith de Vries
Over deze aflevering
We worden overspoeld met informatie. Waarom tóch die nieuwsbrief maken en hoe krijg je er impact mee? Email expert Judith de Vries is te gast in de SPREX podcast.
Over SPREX
SPREX is de podcast waarin ik praat met experts over impact. Mensen met járen ervaring of young professionals die elke dag het beste geven om zichzelf en de wereld te verbeteren. SPREX zoekt naar het detailverhaal, dat ene punt, de ultieme tip. Verwacht verrassende gesprekken over ondernemen, groeien en marketing, met concrete ideeën en inzichten om zelf impact te maken. Ik deel in de podcast ook mijn mening, advies en tips. Tijdens de gesprekken en in solo-afleveringen. Ook te beluisteren bij Spotify en Apple.
Saskia de Jong – marketeer en mediamaker
Een rode draad in mijn loopbaan is de worsteling in technische markten hoe je je waarde het best naar de markt krijgt. Hoewel ik geen techneut ben, kan ik snel tot de kern doordringen. Ik heb zoveel ervaring met marketing en communicatie in de techniek dat ik snel snap wat de essentie is. Bedrijven en organisaties schakelen mij in omdat ik ze help met een helder en overtuigend verhaal. Met mijn hulp worden zij geziene experts in hun vakgebied, waar niemand omheen kan.