Met het juiste verhaal bereik je meer [podcast]

Home » Marketing » Beïnvloeding in marketing » Met het juiste verhaal bereik je meer [podcast]

Met het juiste verhaal bereik je meer

Sabine Funneman is te gast in deze aflevering van de SPREX podcast. Ze helpt mensen met haar bedrijf Het Juiste Verhaal heel goed te worden in hun juiste verhaal te vertellen. Dus iets over te brengen en zorgen dat aankomt bij een ander wat bedoeld wordt en dat het impact heeft. Hoe je dat voor elkaar krijgt staat centraal in deze SPREX-aflevering.

Het juiste verhaal

Sabine is altijd op zoek naar hoe het zit in organisaties, hoe dingen lopen en waarom ze veranderen. Ze heeft een diepgewortelde behoefte aan duidelijkheid en helderheid. Want niet begrepen worden, of totaal het tegenovergestelde effect bereiken, daar kunnen we ons allemaal wat bij voorstellen.

Met het juiste verhaal bereik je meer en heb je impact. Vaak is het met veel informatie om te ondernemen en te groeien; je weet het wel, maar pas je het ook toe? Daarom geeft Sabine Funneman aan het eind een paar goede tips waar iedereen wat aan kan hebben. Je vindt haar hier op LInkedIn.

SPREX podcast Sabine Funneman

Beluister deze aflevering:

blank

Host & Expert

Saskia de Jong

Sabine Funneman

Over deze aflevering

Je vertelt jouw juiste verhaal als aankomt bij een ander wat jij bedoelt. Sabine Funneman vertelt in de SPREX podcast hoe je dat voor elkaar krijgt.


Over SPREX

SPREX is de podcast waarin ik praat met experts over impact. Mensen met járen ervaring of young professionals die elke dag het beste geven om zichzelf en de wereld te verbeteren. SPREX zoekt naar het detailverhaal, dat ene punt, de ultieme tip. Verwacht verrassende gesprekken over ondernemen, groeien en marketing, met concrete ideeën en inzichten om zelf impact te maken. Ik deel in de podcast ook mijn mening, advies en tips. Tijdens de gesprekken en in solo-afleveringen. Ook te beluisteren bij Spotify en Apple.

Saskia de Jong

Saskia de Jong – marketeer en mediamaker

Een rode draad in mijn loopbaan is de worsteling in technische markten hoe je je waarde het best naar de markt krijgt. Hoewel ik geen techneut ben, kan ik snel tot de kern doordringen. Ik heb zoveel ervaring met marketing en communicatie in de techniek dat ik snel snap wat de essentie is. Bedrijven en organisaties schakelen mij in omdat ik ze help met een helder en overtuigend verhaal. Met mijn hulp worden zij geziene experts in hun vakgebied, waar niemand omheen kan.

Vergelijkbare berichten