Vier sessies vol inspiratie voor naam en faam
In de technische markt is het slim om met je expertise op te vallen. Want klanten hebben tot ver achter de komma informatie nodig om te kunnen beslissen. Heb je waardevolle kennis in huis die klanten verder helpt, maar weet je niet hoe je er een sterk verhaal van maakt dat hen raakt én in beweging brengt? De Marketing Sprint voor technische bedrijven en organisaties geeft je precies de creatieve prikkels die je nodig hebt om je marketing naar een hoger niveau te tillen. Doe mee met deze vier online sessies vol inspiratie, praktische tools en een werkboek waarmee je direct kunt starten.
Of je nu ondernemer, marketeer, productmanager of technisch adviseur bent, tijdens de Marketing Sprint doe je creatieve en strategische inspiratie op voor de aanpak die je naam en faam geeft. En dat geeft je klanten vertrouwen in jouw business. Zelfs als marketing je vak niet is en je weinig tijd hebt.
De uitdaging in de technische markt
Vooral in technische sectoren maak je het verschil met een duidelijk en consistent verhaal; met uitleg, feiten, cijfers, voorbeelden. Hoe zorg je ervoor dat je boodschap niet alleen opvalt, maar ook blijvend impact maakt? Een sterke manier om je te onderscheiden en je expertstatus te versterken, is door in te zetten op content met meer dan gemiddelde diepgang. Zoals bijvoorbeeld een white paper, een ebook, een uitgebreide case study, een expertartikel in de media, een video-serie. Met kennis die jouw autoriteit in de sector onderstreept. De Marketing Sprint inspireert je bij het opzetten van die aanpak.
De Sprint: vier sessies, boordevol inspiratie
In vier online sessies krijg je inzichten en tools aangereikt om jouw technische kennis te vertalen naar het beste verhaal voor je klanten. Van mij krijg je inspiratie en praktische handvatten die je helpen om een doordachte aanpak te ontwikkelen. Elke sessie biedt direct toepasbare kennis om zelf je marketing én je autoriteit te versterken.
Waarom nu aan de slag met je marketing?
In de snel veranderende maatschappij wil je niet alleen meegaan, je wilt opvallen. Of het nu gaat om het versterken van je merk, het overtuigen van klanten met informatie die ze snappen en vertrouwen, of het optimaliseren van je contentstrategie, de Marketing Sprint geeft technische bedrijven en organisaties de inspiratie om de juiste richting en acties te kiezen. Met je technische expertise als uitgangspunt. Zo bouw je aan een stevige reputatie en kan straks niemand om je heen. Realiseer je ook: hoe beter je marketing wordt, des te makkelijker worden je verkoop en sales.
Wat kun je verwachten van de Marketing Sprint?
De Marketing Sprint is een programma met vier online live sessies en een werkboek. Je krijgt inzicht in wat je hebt en waar je staat, het geeft je ook inzicht in je markt en doelgroep. Dit kun je verwachten:
- Inzicht in je ideale klant: leer je doelgroep beter kennen, ontdek hun pijnpunten en hoe je ze overtuigt.
- Content die raakt: tools en tips voor de aanpak die impact op je klanten maakt en je expertise onderstreept.
- Klantpsychologie: begrijp hoe je klanten denken en hoe je ze overtuigt via de juiste kanalen.
- Onderscheidend vermogen: ontdek hoe je opvalt in een markt waar iedereen zijn plek probeert te vinden
- Praktisch toepasbaar: met formats en werkbladen die je meteen kunt toepassen in je werk.
Waarom de Marketing Sprint je verder brengt
Met bijna vier decennia ervaring in marketing en communicatie in de technische sector weet ik hoe je complexe technische informatie vertaalt naar een krachtig en overtuigend verhaal. Tijdens deze Sprint krijg je niet alleen inspiratie, maar ook praktische handvatten om je marketing direct te verbeteren, gebaseerd op mijn eigen projecten en ervaringen. Ik laat je zien hoe ik het aanpak, zodat jij gaat zien hoe je content kunt creëren die jouw expertise tastbaar en vertrouwd maakt en je klanten overtuigt. En niet te vergeten: mijn persoonlijke energie krijg je er ook bij. Dus reken er op dat ik iets bij je wakker maak! Meer over mij lees je hier.
Voor wie is deze Sprint bedoeld?
Ben jij iemand die:
- Te weinig tijd heeft voor marketing en moeite heeft om dit structureel op te pakken?
- Worstelt met het vertalen van complexe informatie naar begrijpelijke en overtuigende content?
- Niet precies weet hoe je jouw doelgroep kunt boeien en binden?
- Externe partners en bureaus inhoudelijk beter wil kunnen briefen?
- Ernaar streeft om je bedrijf of organisatie beter in de markt te zetten, maar niet weet waar te beginnen?
Dan is de Marketing Sprint precies wat je nodig hebt.
Praktische informatie
- Wanneer: 11, 12, 13 en 14 november van 09.00 tot 10.00 uur
- Duur: vier online live sessies van 1 uur
- Prijs: 47 euro
- Inclusief: Iedere dag een werkboek met informatie, oefeningen, templates. Je hebt ook toegang tot de sessie-opnames
Je kunt meedoen voor deze lage prijs, omdat dit een nieuw programma is. Ik wil testen hoe goed het is en wat ik moet finetunen. Grijp deze kans om nu in te stappen en jouw marketing een boost te geven!
Boost je marketing in vier dagen!
Tijdens deze Marketing Sprint voor technische bedrijven en organisaties dompel je jezelf onder in intensieve en praktische sessies. Ik heb deze vierdaagse ontwikkeld om je te helpen snel en gericht stappen te zetten in je marketing. Aan de orde komen voorbeelden, projecten en successen uit mijn stal. Je aandacht voor marketing groeit, je krijgt nieuwe energie. Samen met gelijkgestemden krijg je de tools en inzichten om je marketing naar een hoger niveau te tillen. Zodat jouw expertise écht zichtbaar wordt.
Klik nu op de button, je komt direct op de aanmeld- en betaalpagina terecht:
Liever via een handmatige factuur betalen? Dat kan ook, stuur een mail aan info@dejongev.nl.