Persberichten versturen
Een BN’er die zich aan een hip merk verbindt, een startup die giga groeikapitaal binnenhaalt, een spraakmakende actie van een bekend merk, een crisissituatie waar ook ter wereld. De redactionele kolommen vullen zich snel. Voor slecht nieuws of sensatie staat de pers direct op de stoep.
Gelukkig kan iedereen in de krant, vakbladen, tijdschriften en op radio en tv komen, zonder bekende naam, ellende of sensatie! De media bieden graag tijd en ruimte aan wie nieuwswaarde en relevantie biedt voor hun publiek. Veel bedrijven en organisaties ondersteun ik hier al jarenlang mee. Graag werk ik ook met jou samen om jouw nieuws via persberichten te versturen. Ik ben marketeer en mediamaker in de technische industrie: de bouw, architectuur, vastgoed, maakindustrie, installatietechniek, die branches zijn mijn wereld. Ik ken de media en ze kennen mij.
No Dutch? To the English page
Zo kan jouw persbericht eruit zien:
Goed voor je zichtbaarheid en reputatie
Als je de media frequent via een persbericht laat weten met welke nieuwe dingen je bezig bent, dan word je steeds beter gezien in en door de media en groeit je expertstatus. Ze plaatsen jouw nieuws als ze weten dat de inhoud klopt, goed geschreven is, relevant is voor hun publiek. Vul zelf maar in wat dat voor je business kan betekenen! Met je nieuws in de media komen versterkt je reputatie en je business, tegen ultralage kosten.
Dit zeggen klanten en journalisten over mij:
Veelgestelde vragen over persberichten versturen:
Wil je starten?
Super, ik ga graag met je aan de slag om ook jouw persbericht naar de media te versturen!
Ik heb nodig
Briefing, tekst, beeld
Je krijgt
Redactie, perslijst, statistieken
Investering
Schrijven + verzenden: 730 euro
Boek een half uurtje online om je persbericht (of ideeën) te bespreken.
Of neem contact met me op via saskia@dejongev.nl of bel me op (085) 017 1700. Alle lijnen staan open!