Persberichten en whitepaper

Sinds 2014 verzorgt DeJong voor Den Braven de free publicity. In 5 jaar tijd zijn ruim 40 persberichten verzonden naar de media in Nederland. Een deel van de persberichten gaat – in het Nederlands en Frans – ook naar de Belgische media in de bouw en industrie, via de Belgische PR-partner van DeJong. Vanaf 2019 gaat Den Braven verder onder de naam Bostik.

Whitepaper informeert huursector

Geluidsoverlast, tocht en kou in huurwoningen zijn eenvoudig te verhelpen als je beschikt over de juiste materialen en kennis. Toch is er veel onbekendheid over én zijn er ontevreden huurders. Dat is de insteek voor de white paper ‘Luchtdicht renoveren, niet ingrijpend, wel energiezuinig’ die de huursector informeert over de mogelijkheden en aanpak van luchtdichtheid.

Saskia de Jong adviseerde over de whitepaper, deed alle research en de tekstredactie. Luchtdicht bouwen is een vertrouwd onderwerp.

Zo komen Bostik en Den Braven in de redactionele kolommen!

Bostik

 

Bekijk de lijst met opdrachtgevers sinds 1995