Zo blijf je scoren in de media met nieuws en kennis:

Makita Nederland werkt sinds 2007 samen met DeJong om free publicity structureel en proactief te organiseren. Het maakt Makita zichtbaar in de media.

Samen creëren wij mediabereik over nieuwe toepassingen of vernieuwde modellen in het gereedschapsassortiment voor de bouw- en groensector. De constante stroom van berichtgeving, goed geschreven en met goed beeldmateriaal, staat garant voor grote zichtbaarheid van Makita in de media en in de redactionele kolommen.

Whitepaper tegen kwartsstof

Als toonaangevend producent van gereedschappen loopt Makita voorop met de strijd tegen kwartsstof. De whitepaper over kwartsstof was een veel gedownload document waar Makita zich goed mee op de kaart heeft gezet in haar markt. Deze behandelt de technische ontwikkelingen van gereedschappen, de regelgeving en handhaving van kwartsstof en de risico’s van kwartsstof voor werknemer en werkgever. Vanwege haar kennis over dit onderwerp adviseerde Saskia de Jong Makita over de uitgave en verzorgde zij research en redactie. Het gaf Makita veel zichtbaarheid in de media.

Het bedrijf organiseerde over stofvrij werken ook een congres dat zij mee organiseerde: de Dag over Stof.

 

Bekijk de lijst met opdrachtgevers sinds 1995