
Zo lang ik werk ben ik betrokken bij marketing en communicatie over bouw en techniek. Ik werkte bij een paar grote bouwbedrijven als hoofd PR en begon in 1995 zelfstandig onder de naam DeJong&Verder.
Ik heb het vak in de vingers. En ik heb er ook na al die jaren nog steeds ongelooflijk veel plezier in. Je kunt me er voor wakker bellen, ik sta altijd aan. Voor grote projecten, kleine klussen, langjarig, kortlopend. Het succes dat mijn klanten er mee hebben, is mijn succes.
Duurzaamheid mijn fundament
Vroeg in de 21e eeuw kwam ik in aanraking met duurzaam bouwen. Als marketeer bouwde ik voorsprong op omdat ik kennis en ervaring bij veel projecten opdeed, ook internationaal. Het gaf me onderscheid in de markt en een netwerk van kennis en kennissen.
Het werd een steeds sterkere intrinsieke motivatie bij te dragen aan een betere wereld, dat zie je aan mijn projecten en initiatieven. Het was in 2015 aanleiding voor de consumentenblog Woontlekker. Toen een nieuwe uitdaging voor mij: consumentencommunicatie! Bewoners lezen en leren er hoe je een energiezuinig huis realiseert. De website wordt door duizenden mensen bezocht. Ik doe het pro bono.
Klanten in de technische wereld schakelen mij in voor uiteenlopend marketing- en mediawerk. Ik ben thuis in alle vormen van marketing en communicatie: contentmarketing, free publicity, beurzen en evenementen. Ik ontwikkel de strategie, bedenk creatieve concepten, produceer en organiseer het. In Nederland en daarbuiten.
Fijn om aan tafel te mogen aanschuiven en met anderen te sparren over hun positionering, hun merk, hun marketing. En daarna super om mee te helpen met de uitrol. In mijn portfolio kun je zien dat mijn klanten er impact mee hebben zichzelf, hun producten, diensten en projecten er mee op de kaart zetten. Dit is mijn klantenlijst sinds 1995.
Ja echt:
In ruim 3 decennia heb ik mij ontwikkeld tot een praktische strateeg met creatief brein en een treffende pen, duurzaam gedreven. Door permanent te investeren in mijn eigen ontwikkeling als marketeer en ondernemer blijf ik bij en scherp. Het geeft me veel energie en die geef ik graag door!
Ik leer het je bij ETAGO
Je blijven ontwikkelen is de sleutel tot langdurig persoonlijk en zakelijk succes, ik ervaar het dagelijks. Het werd mijn motivatie voor ETAGO.
Ik wil de kennis en ervaring die ik als marketeer en mediamaker heb opgebouwd graag aan jou overdragen.
ETAGO brengt praktische kennis, over ondernemen, groeien en marketing. Op dit online platform vind je mijn kennis en inspiratie in cursussen en webinars.
Mijn kennis delen, daar houd ik van
Ik blog over marketing en media. Mijn kennis deel ik ook in werkbladen, filmpjes en tools via ETAGO. Mijn praktische werkmateriaal staat hoog aangeschreven.
Ik maak de podcast SPREX. Ik praat er met experts over impact en maak solo-afleveringen. Een half uurtje inspiratie voor jouw aanpak om zelf impact te maken.
Regelmatig sta ik op het podium om kennis te delen over contentmarketing, free publicity of andere onderwerpen. Ook vind je me op Linkedin. Ik inspireer je graag!