Slimme aanpak verduurzamen VvE

Home » Ondernemen » Verduurzamen » Slimme aanpak verduurzamen VvE

Slimme aanpak verduurzamen VvE geeft effect, vertelt Walter van Steenis in deze podcast. Hoe je je doelen bereikt terwijl je te maken hebt met langdurige processen aan klantzijde, daarover praat ik met Walter van Steenis. Walter is directeur van de stichting Woonlastenneutraal renoveren: WNR. Dat is een club van mkb-bedrijven die verenigingen van eigenaren helpt met verduurzamen. De zogenaamde VvE’s dus, van mensen die samen in een appartementengebouw wonen.

Slimme aanpak verduurzamen VvE geeft effect

De ideeën over verduurzamen van een Vve en het effect lopen in zo’n vereniging nogal eens uiteen. De gemoederen kunnen zelfs hoog oplopen als er niet voldoende geld in kas is, of de ene bewoner een energiezuinige flat veel belangrijker vindt dan de ander. Een forse uitdaging dus om bij deze verenigingen in beeld te komen, én ze te helpen naar een woning zonder gasaansluiting met lage energiekosten.

Die uitdaging is ook groot omdat WNR natuurlijk zelf een gezonde business wil draaien en tegelijk groeiambities heeft. Over hoe Walter van Steenis met WNR dat slim aanvliegt om impact te maken bij deze best bijzondere doelgroep praten we in deze aflevering van de SPREX podcast. Meer over Walter van Steenis lees je hier op LinkedIn.

verduurzamen vve effect

Beluister deze aflevering over de slimme aanpak verduurzamen VvE:

blank

Host & Expert

Saskia de Jong

Walter van Steenis

Over deze aflevering

Te gaan verduurzamen bij een VvE heeft effect dankzij een slimme aanpak en lange adem. Daarover vertelt Walter van Steenis in de SPREX podcast.

Over SPREX

SPREX is de podcast waarin ik praat met experts over impact. Mensen met járen ervaring of young professionals die elke dag het beste geven om zichzelf en de wereld te verbeteren. SPREX zoekt naar het detailverhaal, dat ene punt, de ultieme tip. Verwacht verrassende gesprekken over ondernemen, groeien en marketing, met concrete ideeën en inzichten om zelf impact te maken. Ik deel in de podcast ook mijn mening, advies en tips. Tijdens de gesprekken en in solo-afleveringen. Ook te beluisteren bij Spotify en Apple.

Saskia de Jong

Saskia de Jong – marketeer en mediamaker

Een rode draad in mijn loopbaan is de worsteling in technische markten hoe je je waarde het best naar de markt krijgt. Hoewel ik geen techneut ben, kan ik snel tot de kern doordringen. Ik heb zoveel ervaring met marketing en communicatie in de techniek dat ik snel snap wat de essentie is. Bedrijven en organisaties schakelen mij in omdat ik ze help met een helder en overtuigend verhaal. Met mijn hulp worden zij geziene experts in hun vakgebied, waar niemand omheen kan.

Vergelijkbare berichten