#17 Hoe je als eenpitter in 5 stappen structuur in je contentmarketing krijgt

Host
Saskia de Jong
Over deze aflevering
Solo podcast van Saskia de Jong over de 5 stappen aanpak om de structuur van contentmarketing op te zetten. Zodat je er als eenpitter een succes van maakt.
Bloglink naar geschreven artikel
Ik praat je in deze solo-podcast bij over de 5 stappen om de structuur van contentmarketing goed op te zetten. Zodat je er in je eentje een succes van maakt. Door te kiezen, van hergebruik een constante te maken, hulpmiddelen te gebruiken, vindbaarheid centraal te zetten en samen te werken met partners, gaat je dat als eenpitter lukken.
Is het veel werk om je blogs, artikelen, je nieuwsbrieven en je socials draaiend te krijgen en te houden? Is het complex om regelmaat en structuur in contentmarketing in te krijgen? Ben je met meer mensen op een afdeling dan verdeel je taken. Ook zelfstandigen en eenmans-marketing- of communicatieafdelingen kunnen succes hebben met contentmarketing. Als je het maar goed structureert en keuzes durft te maken.
Bén jij je bedrijf, ben jij eenpitter en zelfstandig ondernemer? Dan ben je dagelijks met 100 dingen bezig. Of ben je helemaal geen eenpitter en werk je in een grotere organisatie, en ben je de enige die zich met marketing bezighoudt? Ook dan is een goede structuur in contentmarketing basisvoorwaarde voor succes. In beide gevallen moet je het lean & mean organiseren, als je er resultaat mee wilt behalen. Zeker als je het zelf doet en niet uitbesteedt.
Over SPREX
SPREX is de podcast waarin ik praat met experts over impact. Mensen met járen ervaring of young professionals die elke dag het beste geven om zichzelf en de wereld te verbeteren. SPREX zoekt naar het detailverhaal, dat ene punt, de ultieme tip. Verwacht verrassende gesprekken over ondernemen, groeien en marketing, met concrete ideeën en inzichten om zelf impact te maken. Ik deel in de podcast ook mijn mening, advies en tips. Tijdens de gesprekken en in solo-afleveringen. Ook te beluisteren bij Spotify, Apple en Google.