Je klant zoekt oplossingen

Het hart van de hedendaagse marketing is contentmarketing. Je hoeft hiervoor maar 1 focus te hebben: je klant waardevolle content bieden: oplossingen, antwoorden, uitleg, inspiratie. Maar wat doe je wanneer, hoe en in welke vorm? Met een slimme en haalbare aanpak blijf je door de bomen het bos zien en haakt je klant aan. Een blog en een folder lukt iedereen. Pakkende content én een structuur voor nu en straks, dát zijn je uitdagingen. 

Zorg voor ijzersterke contentmarketing

Je klanten, je doelgroepen zijn op zoek. De hele dag door. Naar antwoorden op vragen, naar oplossingen voor problemen en uitdagingen. Bied jij waarde en de relevantie die de ander zoekt? Ga jij voorbij de commerciële prietpraat en algemeenheden die iedereen bezigt? Maak ze enthousiast met informatie waar ze wat aan hebben, die hen verder helpt. Je zet je doelgroepen in vuur en vlam voor jouw aanbod, dankzij ijzersterke contentmarketing!

Wil jij de beste content?

Content maken waar een ander écht wat aan heeft, die informeert en overtuigt. Wil jij dat ook? Kun je niet wachten om impact te maken met waardevolle blogs, artikelen, folders enz? Samen werken we 3 maanden aan een goed plan voor je contentmarketing en zorgen we voor eerste resultaten. Dit is mijn aanbod voor jou:

  • Opstart en intake kansen en mogelijkheden (online)
  • Actieplan contentmarketing korte termijn (online)
  • Checkups voortgang en uitvoering (online e/o telefonisch)
  • Doorlopend vraag en antwoord (mail)
  • 1x deelname aan mijn ETAGO Contentklas
  • 10% korting op productie van blog, whitepaper, folder enz

Jouw investering: € 495

Contentmarketing met resultaat

Ik heb duizenden keren waardevolle content geproduceerd en voorlopig stopt het nog niet: folders, redactionele artikelen, whitepapers, presentaties. Ik heb aan honderden tafels aangeschoven en weet goed wat werkt, vooral in technische markten. Ik bedenk de aanpak, de structuur en ik produceer. Mijn voordeel is bovendien dat ik op de hoogte ben van maatschappelijke actualiteiten. En als ik het niet weet of kan, of geen capaciteit heb, kan mijn team het.  

Samen zetten we jouw contentmarketing op, ik weet zeker dat het ook bij jou gaat lopen!

Saskia de Jong | marketeer en mediamaker | saskia@dejongev.nl

Doe het maximale met je content

Er zijn heel veel soorten content, van de inhoudelijke white paper tot de eenregelige post op sociale media. Het kan al snel complex worden: wat kies je wanneer, waarom en hoe werk je dat uit?

Je content structureren in een model geeft je houvast en samenhang. Je ziet sneller hoe je content in meerdere vormen kunt maken, zonder veel extra inspanningen. Je krijgt beter inzicht in gebruikte vormen voor content, hoeveel inspanning ze vergen en hoe die zich onderling verhouden. Handig als je meer wilt doen met 1 onderwerp of een campagne wilt opzetten. Ik heb de voorbeelden die jou inspireren!

 

De spijker op zijn kop

Saskia weet veel over verduurzamen in de bouw. Ik heb dagelijks profijt van haar expertise en inzet. Zo lukte het haar in no-time om onze nieuwe website vlot te trekken met korte pakkende teksten die de spijker op zijn kop slaan. Wij liepen vast in lange alinea's en kregen de essentie maar moeilijk scherp.

Carl-peter Goossen, Bouwnext

Plezier van goede structuur

Wkb, Bbl, Bouwbesluit, Omgevingswet. Moeiteloos duikt Saskia de diepte in om ons aanbod te verbinden aan de wet- en regelgeving waar onze klanten mee moeten werken. Ze zette bij BRIS een goede structuur voor onze communicatie op, waar wij dagelijks plezier van hebben en op verder bouwen. 

Neal Westra, BRIS

Overtuig met je boodschap

Hoe bouw je je verhaal op? Uit onderzoek blijkt dat negativiteit goed werkt. Negatieve dingen doen mensen meer. Duizend euro verliezen doet dubbel zoveel pijn als het plezier vooraf van duizend euro winst. Denk in je communicatie en marketing dus eerst in problemen en daarna pas in kansen. Neem die als uitgangspunt voor een verhaal waarin je zeker, maar niet direct, jouw oplossingen verwerkt. Doe ik ook op deze pagina!

Wil jij ook de beste content maken?

Vul het onderstaande formulier in en ik neem contact met je op! Of bel me op (085) 017 1700.

Leave this field blank