De media wachten dagelijks op jouw nieuws en ideeën

Een persbericht uitsturen, een interview geven, een artikel schrijven. Het lijkt eenvoudig, toch wordt er veel mee geworsteld. Hoe krijg je de aandacht van de journalist voor jouw nieuws of idee? Hoe organiseer je free publicity, hoe krijg je structuur in je aanpak? En oh ja, heeft het wel voldoende nieuwswaarde? 

De journalist geeft je het podium

Free publicity is de goedkoopste communicatie om op de radar te komen van je doelgroep. Op een onafhankelijke plek: de redactionele kolommen. Zodat klanten je gaan vinden. Het heeft veel waarde want je leent de autoriteit van het medium. Je hebt niet altijd de regie, maar als je niet pro-actief bent, krijg je sowieso geen aandacht. 

Wil jij in de pers komen?

Met free publicity word je zichtbaar in de media, dus in de markt. Sta je te popelen om te ontdekken of ook jij in de redactionele kolommen kunt komen? Of de media interesse hebben in jouw ideeën en onderwerpen? Als we samen aan de slag gaan heb je in 3 maanden tijd een mediaplan én al eerste resultaten! Dit is mijn aanbod voor jou:

  • Opstart en intake kansen en mogelijkheden (online)
  • Actieplan free publicity korte termijn (gezamenlijk online)
  • Checkups voortgang (online e/o telefonisch)
  • Gratis mediaselectie voor 1 persbericht of mediapitch
  • Doorlopend vraag en antwoord (mail)
  • 25% korting op mijn online cursus Free publicity zakelijke markt bij ETAGO
  • 10% korting op productie voor bijv. een persbericht of artikel

Jouw investering: € 495

Free publicity met resultaat

In totaal verzorgde ik al meer dan 2.500 persberichten en zette ik honderden media pitches uit. Ik weet wat werkt en ken de weg in medialand. Ik weet wat speelt in technische markten zodat je kunt gaan aanhaken bij issues en actualiteiten. Mijn klanten en hun producten en projecten kwamen samen tienduizenden keren in de media.

Ik help je met je bereik en positie in de media, ik weet zeker dat het gaat werken!

Saskia de Jong | marketeer en mediamaker | saskia@dejongev.nl

Speel in op de uitdagingen in de markt

Veel journalisten, zeker bij de vakmedia, hebben weinig tijd om aan vrije nieuwsgaring te doen. Daarom waarderen ze nieuwswaardige ideeën van bedrijven en organisaties of een goed geschreven klant-en-klaar persbericht waar de commercie niet vanaf druipt. Om hun werk goed te doen helpt input vanuit de markt.

Dit is kansrijk voor jouw ideeën en nieuws! Zeker in de b2b zijn projecten, expertise, innovatie en vakinhoudelijke informatie altijd goede aanleidingen voor free publicity.

En je klanten? Die zijn op zoek naar jouw nieuws en informatie en baseren hun beslissingen onder andere op wat zij lezen in de media. Wie zichtbaar is wordt gevraagd en vergroot zijn invloed. Op wat jij meldt in de media wordt gewacht!

Met zorg, pit en passie

Wanneer er in de mailbox van onze redactie mail zit van Saskia dan weten wij dat er over is nagedacht. Dat het inhoudelijk gedreven is. Dat het met zorg, pit en passie is gemaakt, en dat er aanknopingspunten in zitten voor onze doelgroep. Het wemelt tegenwoordig van de PR-doorgeefluiken die nauwelijks toegevoegde waarde leveren. Niets van dat bij Saskia.

Eddy Buiting, Eisma Bouwmedia

Schouders er onder

Onze stoere initiatieven voor een kanteling in bouwend Nederland lukken dankzij Saskia die de schouders eronder zet. Met haar persberichten opende ze ontelbare deuren voor ons. En zij leerde mij onze boodschap aanstekelijk over te brengen. Mensen met lef en goede ideeën zoals Saskia hebben we hard nodig!

Clarence Rose, Kennisinstituut KERN

Gebruik de media voor je marketing

Zichtbaarheid in de media helpt je onderneming, maar draagt ook bij aan de marketing van je producten en diensten. De media voor je marketing gebruiken is niet alleen slim, het kost je slechts een fractie van het budget van de meeste andere commerciële activiteiten. Had je het al eens zo bekeken?

Wil jij ook in de pers komen?

Vul het onderstaande formulier in en ik neem contact met je op! Of bel me op (085) 017 1700.

Leave this field blank