| |

Zo maak je onweerstaanbaar nieuws

Home » Marketing » Gratis publiciteit » Zo maak je onweerstaanbaar nieuws
zo maak je onweerstaanbaar nieuws

Zo maak je onweerstaanbaar nieuws. Dit ga ik je vertellen in deze gratis masterclass free publicity.

Waarschijnlijk weet je best dat in de media komen kansrijk voor je kan zijn. Maar het komt er op de een of andere manier niet van het structureel op de agenda te zetten en blijft bij incidentele acties. Wil je er mee aan de slag? Doe dan mee met de gratis online masterclass die ik geef over de waarde en kansen van free publicity voor je zichtbaarheid in de markt. Je doet kennis en inzicht op hoe je van een nieuwswaardig topic onweerstaanbaar nieuws maakt en krijgt tips hoe je een journalist interesseert voor jouw nieuws en ideeën.

Gratis in de media met onweerstaanbaar nieuws

Free publicity is de goedkoopste manier om op de radar te komen van je doelgroep. Op een onafhankelijke plek: de redactionele kolommen. Je kunt er een gewaardeerde nieuwsbron door worden.

Komt het er op de een of andere manier niet van het structureel op de agenda te zetten en blijft het bij incidentele acties? Of denk je dat wat je doet weinig of geen nieuwswaarde heeft of heb je schroom om contact met de media op te nemen? En weet je niet welke media openstaan voor jouw informatie? Deze bezwaren zijn begrijpelijk, maar niet onoverkomelijk. Hoog tijd om kennis op te doen en inspiratie te krijgen om te verkennen of het kansrijk kan zijn er mee te starten. Dus genoeg redenen mee te doen met mijn masterclass Zo maak je onweerstaanbaar nieuws. Je doet praktische kennis op en raakt geïnspireerd, dat weet ik zeker!

De eerstkomende online masterclass is op: donderdag 14 november 2024 van 13 tot 14 uur.

Schrijf je hier in, ik kijk er naar uit!

Programma online masterclass onweerstaanbaar nieuws maken

  • We gaan het hebben over de waarde en kansen van free publicity voor je zichtbaarheid in de markt.
  • Over het versturen van persberichten naar de media die jouw doelgroepen lezen.
  • Ik geef je tips hoe je een journalist interesseert voor jouw nieuws en ideeën.
  • Je doet kennis en inzicht op naar welke soort informatie de media op zoek zijn.

Structuur geeft gratis media-aandacht

Je bekendheid en zichtbaarheid groeit als je in de media komt. En het mooie is: de media wachten op jouw nieuws en ideeën, iedere dag opnieuw. Als je je free publicity structureert en er pro-actief mee omgaat krijg je gratis bereik in de media en vinden klanten je.

Deze aanpak structureert je free publicity en levert je gratis media-aandacht op.
Gegarandeerd durf ik te zeggen. Want ook in jouw sector zijn er tientallen media die dagelijks betrouwbare informatie zoeken.

De kracht van de media maakt het onverminderd relevant om je nieuws te verspreiden en een relatie met redacties en journalisten op te bouwen. Wie zichtbaar is wordt gevraagd en vergroot zijn invloed. Daarom: agendeer gratis publiciteit en schakel hulp in als je maximaal effect wilt. Op jouw nieuws wordt gewacht!

Over mij

Ik geef deze masterclass met enige regelmaat. Wie ik ben lees je hier. Hoeveel ervaring ik heb met free publicity ook. En hier kun je me vinden op LinkedIn.

Kun je niet op de datum die je hierboven ziet staan? Houd dan mijn website en socials in de gaten om een volgende keer mee te doen! Of schrijf je in voor mijn e-nieuws.

Meer inspiratie over in de media komen?

Met free publicity word je zichtbaar in de media, en in de markt. Het kan zeer interessant zijn voor je business. Zie je kansen? Ik schreef een pagina boordevol nuttige informatie over free publicity die je op weg helpt.

Ik inspireer je graag met mijn kennis en ervaring over free publicity!

, ,
Saskia de Jong

Saskia de Jong

Zoek je houvast, ideeën en inspiratie voor je business en je marketing?

Ik ben marketeer en media expert in het technisch mkb. Frequente zichtbaarheid met een goed verhaal dat duurzame impact heeft, vormt dagelijks mijn rode draad. Hoe je kennis en visie vertaalt, doelgroepen bereikt met impact en business genereert, is de kern van menig project.

Ik werk vaak voor kennisintensieve organisaties, regelmatig samen met projectpartners en ook internationaal. Ik blog over ondernemen, groeien en marketing en op het consumentenblog woontlekker.nl blog ik over energieneutraal wonen.

In de SPREX-podcast praat ik met experts over impact. Verrassende gesprekken van een half uurtje die je concrete ideeën en inzichten geven om zelf impact te maken.

Wil je sparren? Bel me op (085) 017 1700, mail naar saskia@dejongev.nl of ontmoet me op Linkedin.

LinkedIn profiel Saskia de Jong

Vergelijkbare berichten